Ha en trevlig midsommar!

I detta blogg inlägg tänkte jag inte skriva om Justin Bieber utan om min dag lite grann.
Idag är det ju midsommar. Här hos mig är det väldigt fint väder. Inte så där jättevarmt men lagom :).
Jag kom just hem har varit och åkt båt med papppa. Ikväll ska jag,min mamma och min pappa äta grillat sen till efterrätt ska vi äta jordgubbar. Jag kommer inte att lägga sju blommor under kudden inatt för tänk om det kommer småkryp från blommorna som börjar klättra i sängen det hade ju inte varit så trevligt......
Jag är bara snabbt på datorn ska försöka att vara ute så mycket som möjligt så jag inte bara sitta på datorn nu under midsommar!
Ha en trevig midsommar alla läsare♥
//Fanny


Kommentarer

Kommentera det här coola inlägget här:

Ditt fina namn?:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (Bara vi som ser)

Din blogg?:

Skriv här nedanför!:

Trackback
RSS 2.0